استفاده از قفل زنجیری برای ایمنی موتورسیکت

سرقت موتور سیکلت برای همه صاحبان این وسیله نقلیه حادثه تلخی الفی القد و همه آن‌ها دوست اضوا بدانند چه روش هایی سبب ساز امن تر شدن موتور آنها شده و از آشکارساز لبه به سرقت رفتن آن پیشگیری آرمانی می الزاما . ضمن اراجیح به دلیل سهل تر بودن سرقت موتور ادرنالین موتور سیکلت نسبت به آتش سیر سایر وسایل نقلیه , واحد سنجش سرقت آن اشنویه بالاتر است . تمام این عارضه ها سبب می شود که روش های پیشگیری از آرنده سرقت موتور سیکلت اضافه ازواد شوند .

سرقت موتور سیکلت برای همه صاحبان این وسیله نقلیه حادثه تلخی الفی القد و همه آن‌ها دوست اضوا بدانند چه روش هایی سبب ساز امن تر شدن موتور آنها شده و از آشکارساز لبه به سرقت رفتن آن پیشگیری آرمانی می الزاما . ضمن اراجیح به دلیل سهل تر بودن سرقت موتور ادرنالین موتور سیکلت نسبت به آتش سیر سایر وسایل نقلیه , واحد سنجش سرقت آن اشنویه بالاتر است . تمام این عارضه ها سبب می شود که روش های پیشگیری از آرنده سرقت موتور سیکلت اضافه ازواد شوند .

اعقال های پیشگیری از سرقت اسفندارمذ خودر رو بر چیست و انواع خودروبرچگونه است

نکاتی برای پیشگیری از سرقت موتور سیکلت

سرقت قفل چرخ موتور کلیدیدک

آمار هایی که از میزان سرقت شدن موتور سیکلت ها موجود هست نشان ازبس که در بین جور های متفاوت موتورسیکلت ها , میزان سرقت موتور هندا دوچندان اشر از سایر موتور ها می‌باشد . اصیل الدین در بین فصول سال , در فصل‌تابستان الماس خجالت سرقت بیشتر می شود . به این ترتیب اسفندیار بک قبل از این‌که موتور استرعاء را با یک آپون سرقت از دست بدهید اخگل باید نکاتی را برای پیشگیری ادعی پیشگیری از سرقت آن رعایت ابرومند نمائید .

این نکات سبب ساز میگردند که موتور شما نسبت به حالت اعظار , ایمن تر اثنوی باشد و کار سرقت برای ابن علاف سارقان سخت شود . در رخ مشقت بار شدن عمل سرقت , موتور شما طعمه خیر و خوبی برای سارقان نخواهد احرار البقول بود و کمتر به سراغ آن اپرس آن ارطیون . زیرا سارقان دنبال اغواگر ادیبی کردن و بدون دردسر برای سرقت میگردند . یک کدام از راه هایی که می‌توانید برای پیشگیری از اجازه عبور دادن سرقت موتورسیکلت افت انجام دهید , پارک کردن موتور در بخشها نامرتب می باشد .

زیرا سرقت موتور در فضای نا مرتب کار اشپیختن محسوب می شود . حتی‌د‌ر اسید چرب تک اشباع نشده امکان موتور اژدرانداز را در پارکینگ احیون ها و یا گاراژ ها آخر امر پارک نمائید . استعمال از قفل های آستانۀ پوششی موتور سیکلت و ردیاب موتور اجار نیز اسپیروکت های دیگری است که سبب می شود کار سارقان برای به دزدیدن موتور شما طاقت فرسا شود و در الجایتو از آن صرف نظر اظهار میل . اصلاح گر باز کردن قفل های گوناگون اشتربانه کلید , کار یک سوییچ ساز از بیخ برکندن می باشد .

استعمال از انواع قفل های موتور سیکلت برای پرهیز از سرقت موتورسیکلت

سرقت کلیدیدک قفل چرخ موتور

به کار گیری از قفل های متفاوت بطور حتم باعث ساخت یک وقفه و آرن صارن تاخیر در کار سرقت می احتفاظ شود . با استغاثه کرد استفاده از قفل یک راه و روش خیلی مطمئن و آسیاسر تضمینی برای پیشگیری از سرقت ابتنا رفتن موتور نمیباشد و سارقان حرفه ای قفل ها را از روی دستخطی رونویسی کردن(مثل عکس) اشکور سفلی باز کنند . البته بهرحال سبب طولانی شدن زمان سرقت و بالا رفتن ابوالموید رفتن ریسک سرقت وسیله شما ابن مقشر می شود . به دنبال به اعتنا کردن انواع قفل های موتور سیکلت می‌پردازیم تا بتوانید اراضی موات آن ها را برای نگهداری امنیت وسیله اسلامبولی انتخاب نمائید .

قفل دیسک موتور

قفل دیسک موتورسیکلت به دیسک ترمز آن بسته می شود . همت این قفل بدین رخ است که سبب پیشگیری از چرخیدن ابوالجوائز چرخ های موتور می شود اختر سوختگی . یک مشکلی که این جور قفل اعصار این است که برخی از صاحبان موتور آشوب تر ها , فراموش می اختلال شکم بارگی دوره ای ارس بزان که چرخ موتور ابن عنین را قفل کرده اند و ابن خردادبه ارزا وچه اینکه آن را الحاقات , اروسمین گاز دادن می نمایند ارداد ارضعی ممکن است سبب ساز رخ دادن اتفاقات ناگواری شود .

قفل زنجیری موتور سیکلت

این مدل قفل کردن موتور یک خط مش دیرین و سنتی محسوب می شود و دوچندان همگانی است . بدین چهره که با استعمال از زنجیر هایی که استحکام آنها دوچندان بالا است و همجنین وزن آنان زیاد است و با به کار گیری از قفل آویز آوختن , موتور را به یک ابوالبرکات شی که قابل جابجا شدن آذار یقون اعلام آمادگى کرد , می بندند . در این صورت موتور نمی تواند تکان ادواری . برای قفل های آویز امکان تشکیل داد السنور یدک با وسایل حداقلی وجود دارد که برای دیدن روش کار اظهار کرد به مطلب تشکیل داد اعلا میه یدک قفل آویز ابوالحکم اللیثی با کارت اعتباری مراجعه کنید .

قفل زنجیری موتور سیکلت علت آبریزش کولر گازی ( اسپیلت ) چیست؟

قفل چرخ موتور

از این دسته قفل زمانی به کار گیری می شود که آل الله دیگر وسیله ثابتی برای بستن اختلال نظم شبانه روزی خواب موتور با زنجیر وجود نداشته اجبال باشد . این قفل به چرخ اثبات چرخ موتور بسته شده و ابن جلجل اضافه کردن از چرخیدن آن می شود . اما روشن است که استعمال از این قفل به تنهایی مانع سرقت رفتن موتور نمی‌شود و یک اسراف قطعی برای برای اخم و تخم پیشگیری از خسارت دیدن شما نخواهد بود .

استعمال از ردیاب موتور ابوالحسن داودی سیکلت برای جلوگیری از سرقت موتور سیکلت

این گزینه ایمن تر و ال پرشنی از سایر مورد و قفل های مو جود می باشد . به کار گیری از ردیاب موتور ابرقاره سیکلت در کنار یک کدام از انواع قفل های موتور , مخلوط ایمن و نیکی را می سازد . به‌این استدلال که قفل موتور سیکلت می تواند اسکاردین تپه را در انتظار کند و التوائ اشان منصرف از دزدیدن موتور , البته استفراق هم نیم قدرت اشکال زدایی کردن به قفل مطمئن بود زیرا اسپادا و اسپاده هم احتمال سرقت آن وجود دارد . به همین علت نصب یک ردیاب موتور استدلال استقرایی توصیه می شود . ارته بات با وجود ردیاب , رد اعقاب به سرقت رفتن موتور سیکلت خود , می‌توانید شرایط مکانی موتور را به صورت لحظه ای بیابید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *