نحوه نشستن و استفاده از توالت فرنگی

استفاده از توالت فرنگی در زمان های قدیم در ایران مرسوم نبوده و اخیراً رایج شده است لذا برای فرد ممکن است مشکلاتی مانند طهارت گرفتن پیش بیاید ما در این مقاله به شما نحوه صحیح استفاده از توالت فرنگی و نشستن بر روی آن را آموزش می دهیم.

آشنایی با استفاده از توالت فرنگی و نشستن بر روی آن

اولین نکته ای که در استفاده از توالت فرنگی باید به یاد داشته باشید این است که از سنگ توالت با ابعاد استاندارد و مناسب استفاده کنید تا اینکه نشستن و بلند شدن برای شما راحت باشد و اینکه مجبور نباشید پای خود را خیلی از هم باز کنید برای نشستن در توالت فرنگی اول باید توجه کنید که شلنگ آب در کنارتان حتماً باشد یا توالت فرنگی شما مجهز به خودشور باشد اگر توالت فرنگی شما دچار گرفتگی شد یک بار سیفون را بکشید اگر برطرف نشد حتماً با لوله بازکن های ماهر ما در سایت برچسب در سراسر تهران مانند لوله بازکنی و چاه بازکنی طرشت تماس بگیرید و گرفتگی لوله های خود را با آنها بسپارید.

روش درست استفاده از توالت فرنگی

بهتر است هنگام نشستن بر روی توالت فرنگی به صورت ۹۰ درجه ننشینید و کمی خود را به سمت جلو خم کنید تا عمل تخلیه روده ها و دفع مزاج به راحتی انجام بگیرد و روده ها کامل خالی شوند. اگر در هر صورت توالت فرنگی شما دچار گرفتگی شد می توانید با مراجعه به سایت برچسب نزدیکترین متخصص به خودتان را پیدا کنید.
فقط کافیست نام محل مورد نظر خود را در این سایت جستجو کنید. سایت برچسب و تکنسین های ماهر در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در سراسر تهران به شما خدمات رسانی می کنند از جمله خدمات رفع گرفتگی لوله شهرک غرب ، تهرانپارس، باغ فیض، ستارخان، نازی آباد و… که همانطور که می بینید دامنه خدمات آنها سراسر شهر تهران را در بر گرفته و در هر منطقه یک لوله بازکن مجرب بلافاصله پس از تماس شما به محل مورد نظر اعزام و مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب شما را با استفاده از دستگاه های مجهز برطرف می نماید.

نحوه صحیح استفاده از توالت فرنگی و نشستن با زاویه ۳۵ درجه بر روی آن می تواند کمک شایانی به رفع یبوست و دیگر مشکلات در افرادی که نمی توانند به دلیل مشکل زانو درد یا کمر دردشان از توالت ایرانی استفاده کنند کرده است. شما می توانید علاوه بر محتوای موجود در این صفحه دیگر مقالات آموزشی که در سایت برچسب به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد مطالعه نمایید که یکی از این مقالات سودمند آموزش استفاده از توالت فرنگی می باشد.

برای طهارت گرفتن لازم است مقداری خود را از روی سنگ بلند و با عبور شلنگ از میان پاهای خود به سادگی و در حالتی که کمی خود را از روی سنگ بلند کردید و اصطلاحا نیم خیز شدید طهارت بگیرید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *