نصب فلاش تانک در کوتاه ترین زمان

استفاده از فلاش تانک در ایران امروزه بسیاری گرفته است و تقریباً تمام افراد از آن استفاده می کنند اما مشکلی که دارند در مرحله نصب فلاش تانک و اجرای آن می باشد که در این مقاله قصد داریم شیوه نصب فلاش تانک را در کوتاهترین زمان و شما آموزش دهیم .

که البته شما می توانید آموزش دقیق تر آن را در سایت برچسب و مقاله نصب فلاش تانک فقط در ۵ دقیقه مطالعه نمایید و خودتان در منزل اقدام به نصب فلاش تانک نمایید

نصب فلاش تانک توکار

فلاش تانک های توکار مدل هایی هستند که مخزن و لوله کشی آنها در پشت سرامیک انجام می شود و شما تنها دکمه های آن را بر روی دیوار سرویس بهداشتی مشاهده می کنید از این رو نسبت به این فلاش تانک سخت تر می باشد.

نصب فلاش تانک توکار به این صورت است که ابتدا باید مخزن آن را روی قلاب هایی که در دیوار تعبیه شده نصب کنیم و بعد اقدام به لوله کشی آن نماییم فقط باید دقت شود که کلید های آن مطابق با مخزن نصب شوند و فلوتر دیگر قسمت های آن را مطابق با راهنمایی که در در خود بسته بندی این فلاش تانک آخر قرار دارد نصب نمایید.

فلاش تانک نمی توانند گرفتگی توالت را در مواقعی که شدید نیست برطرف کنند ولی به باز کردن گرفتگی های سخت نمی توانند کمک کنند لذا اگر شما در شهران تهران باشید ساده ترین کار این است که به سایت لوله بازکنی برچسب و صفحه لوله بازکنی شهران مراجعه کنید تا بتوانید با نزدیک‌ترین بازکن به شهران تهران را انتخاب نمایید.

نصب فلاش تانک روکار

به این صورت انجام می‌شود که ابتدا باید محل نصب فلاش تانک و مخزن را بر روی دیوار علامت زده که در حدود ارتفاع ۱۸۰ سانتی متری قرار دارد و بعد لوله های فلاش تانک را سرهم کرده و محل عبور آب را از سنگ توالت تا مخزن ادامه دهیم.

با نصب فلوتر باید مهره زیر این مخزن را حسابی محکم کنیم تا نشتی آب آب نداشته باشیم و بعد دیگر قطعات آن را مثل شناور و زنجیر را در جای مناسب نصب کنیم و دستگیره فلاش تانک را در جهت مناسب راست یا چپ متصل نمایید.

اگر شما در شهر تهران زندگی میکنید و نیاز به لوله بازکن ماهر دارید لازم نیست به دنبال آن بگردید بلکه فقط کافیست با همین گوشی هوشمند خود وب سایت لوله بازکنی برچسب به آدرس www.barchasb.net مراجعه نمایید و از خدمات نزدیکترین لوله باز کن به منزل خود استفاده نمایید

همیشه به یاد داشته باشید در نصب فلاش تانک مهم بستن صحیح قطعات در سر جای خود می باشد به صورتی که تمام قطعات به آسانی در سر جای خود قرار بگیرند و به خوبی آب بندی شود در این صورت است که می تواند بازدهی مناسبی داشته باشد

هید

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *