درآوردن طلا از چاه به روش های ساده

برخی اوقات زمان استفاده از سرویس بهداشتی زیورآلاتی که همراهمان است مثل انگشتر دستبند گوشواره و غیره ناخودآگاه به درون چاه سقوط می کند با توجه به ارزشی که این جواهرات دارند در این مطلب در نظر داریم روش های سریع و ساده را برای درآوردن طلا از چاه به شما عزیزان آموزش دهیم.

ساده ترین روش برای درآوردن طلا از چاه

اولین نکته در هنگام درآوردن طلا از چاه این است که به هیچ وجه چه در توالت فرنگی چه در توالت ایرانی سیفون را نکشید زیرا که اشیای زینتی علی الخصوص طلا بسیار سبک می باشند و به سادگی با جریان آب به سمت اعماق لوله می روند و در برخی مواقع اگر این اشیا از سیفون عبور کنند به چاه رسیده و دیگر بیرون آوردن آنها ممکن نیست.

درآوردن طلا از چاه به وسیله مفتول یا آویز لباس

اگر طلا پس از سقوط در چاه فاضلاب قابل رویت بود به کمک یک سیم مفتول یا آویز لباس به سادگی می توانید آن را بیرون بیاورید درآوردن طلا از چاه به وسیله آویز لباس به این صورت است که ابتدا باید آویز لباس را باز کنید به صورت سیم‌مفتولی در بیاورید سپس انتهای آن را به وسیله یک انبردست به صورت قلابی در بیاورید که متناسب با سایز شی زینتی شما باشد سپس قلاب را وارد چاه توالت کنید و طلا را از آن بیرون بکشید.
چنانچه قادر به درآوردن طلا از چاه با استفاده از سیم مفتول نبودید کافیست اینجا کلیک کنید تا از خدمات آنلاین و ۲۴ ساعته و نیز بدون تعطیلی ماهرترین افراد لوله بازکنی در سراسر تهران در سایت برچسب بهره مند شوید.

درآوردن طلا از چاه با استفاده از انبر فاضلابی

یکی از وسایل کاربردی برای درآوردن طلا از چاه در مواقعی که طلا در ارتفاع بسیار زیادی سقوط کرده یا تا داخل سیفون پیش رفته است استفاده از انبر فاضلابی میباشد البته در این مواقع می‌توانید با دست هم این کار را انجام دهید و یا با افراد لوله بازکن سایت برچسب barchasb  در صورتی که موفق به درآوردن طلا از چاه با استفاده از انبر فاضلابی نبودید هماهنگ نمایید و سریعاً تا قبل اینکه دیر شود و خسارت هنگفتی روی دستتان بماند با شماره این افراد در سایت برچسب تماس بگیرید چرا که این سایت از جمله سایت های محبوب در ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی به شهروندان خوب تهرانی می باشد که از کادری مجرب و متعهد برخوردار است که بلافاصله پس از تماس شما خود را به محل موردنظر می رسانند.

تکان دادن توالت فرنگی جهت درآوردن طلا از چاه

اگر جواهرات با ارزش شما در چاه توالت فرنگی گیر کرده‌اند برای بیرون آوردن شان می‌توانید آب کاسه توالت و فلاش تانک را به وسیله مکش یا یک تکه ابر خالی کنید سپس پس توالت فرنگی را خوب تکان دهید و اگر صدای شی را از داخل آن شنیدید می توانید به راحتی و با برداشتن توالت طلای خود را هم بردارید.
البته بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی نیز در زمینه درآوردن طلا از چاه فاضلاب، بیرون آوردن موبایل از چاه توالت و غیره تخصص دارند که می توانند به شما تضمین دهند تا شی زینتی را با استفاده از روش های حرفه ای از چاه بیرون بیاورند.

جمع بندی:

اگر طلای شما، بعد از افتادن در چاه قابل دیدن بود، می توانید با استفاده از آویز لباس مفتولی آن را در بیاورید. به این صورت که آویز لباس را از هم باز کنید و به صورت یک سیم مفتولی بزرگ در آورید، بعد یک سر آن را با انبر دست قلاب کنید به صورتی که بتوانید با آن انگشتر خود را بگیرید، حال سیم مفتول را وارد توالت کنید و به همین سادگی نسبت به درآوردن طلا از چاه اقدام کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *