راهکار درمان مسمومیت با محلول لوله بازکنی

مسمویت با محلول لوله باکنی در کودکان شایع تر است

محلول های لوله بازکنی مواد شیمیایی هستند که خاصیت قلیایی یا اسیدی شدیدی دارند و هنگام استفاده از این نوع از محلول ها ممکن است افراد دچار مسمومیت با محلول لوله بازکنی شوند که اکثر این افراد کودکان می باشند.
سایت برچسب در مورد موضوعات مختلف لوله بازکنی مقالات متعددی را منتشر کرده است،از جمله مقاله مسمومیت با لوله بازکن های شیمیایی که برای اطلاعات بیشتر در مورد لوله بازکنی و مسمومیت با محلول لوله بازکنی می توانید به سایت برچسب و همچنین مقاله مسمومیت با لوله بازکن های شیمیایی مراجعه کنید.

مسمومیت با محلول لوله بازکنی چه زمانی رخ می دهد.

همانطور که عرض کردیم بیشتر افرادی که دچار این نوع از مسمومیت با محلول لوله بازکنی می شوند کودکان می باشند چراکه آنها از روی کنجکاوی به سمت ظرف های محلول شیمیایی رفته و به خاطر شباهت این بطری ها به بطری های نوشیدنی ممکن است آنها را مزه کنند و یا از آنها بخورند که همین امر باعث مسمومیت با محلول لوله بازکنی در کودکان می شود.

مسمومیت با محلول لوله بازکنی در کودکان

حال اگر شما نمی خواهید خودتان از این محلول ها استفاده کنید تا خدایی نکرده دچار مسمومیت با محلول لوله بازکنی شوید، می‌توانید برای باز کردن لوله های منزلتان به سایت “برچسب barchasb” مراجعه کنید و در هر کجای تهران هستید از خدمات لوله بازکنی در تهران استفاده نمایید.

عوارضی که مسمومیت با محلول های شیمیایی دارند

جالب است بدانید که اگر اسید ها یا محلول های شیمیایی به دهان و اعضای داخلی برسند و فرد دچار مسمومیت با محلول لوله بازکنی شود می تواند در موارد شدیدتر آن سریع روی فرد اثر گذاشته و باعث از بین رفتن بافت اعضای داخلی شود و در نهایت به مرگ منجر شود.
محلول ها با خواص قلیایی شدید خطرناکتر از محلول های لوله بازکنی اسیدی هستند چرا که خاصیت از بین برندگی آنها بیشتر است، و کسانی که با این محلول ها زیاد کار می کنند مثل افرادی که به شغل سرویس لوله بازکنی مشغول هستند، بسیار در برابر مسمومیت با محلول لوله بازکنی باید مراقب باشند.

مسمومیت با محلول لوله بازکنی بخاطر شباهت بسته بندی آنها به نوشیدنی ها

در هنگام مسمومیت با محلول های اسیدی و قلیایی چه باید بکنیم

در هنگام مسمومیت با محلول لوله بازکنی دو نکته را باید رعایت کرد:

  • اول اینکه فرد را مجبور به قی کردن و یا استفراغ نکنیم چرا که این عمل موجب می شود که سوختگی ناشی از مسمومیت با محلول لوله بازکنی شدید تر شود.
  • در هنگام مسمومیت با محلول لوله بازکنی اصلا مواد خنثی کننده به فرد نخورانید چرا که ممکن است باعث زخم کردن بیشتر اعضای داخلی وی شود.

در هنگام مواجه با فردی که دچار مسمومیت با محلول لوله بازکنی شده است در اولین فرصت او را به مراکز درمانی برسانید تا با انجام آندوسکوپی متوجه میزان خسارت به اعضای داخلی شوند و نسبت با همان میزان سوختگی و مسمومیت اقدامات لازم را انجام دهند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله کشی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *