معایب و مزایای استفاده از تردمیل

مزایا و معایب تردمیل

تردمیل : مزایا و معایب استفاده از آن

تنها گروهی كه نمی‌توانند از تردمیل به کار گیری كنند اشخاصی می‌باشند كه در گیر مشكلات استخوانی و مفاصل در پا می‌باشند . هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

به‌دلیل فشاری كه در هنگام دویدن یا این که پیاده‌روی به پاها وارد میشود اشخاصی كه پایشان مصدوم است یا این که مفاصل آن‌ها خشك است , ورم داردیا درد می‌كند نباید بر روی تردمیل پیاده‌روی كنند . به این ترتیب تردمیل برای همگی اشخاص دیگر مطلوب است .

چه بسا اشخاصی كه بیماری‌های قلبی دارا هستند هم میتوانند ازتردمیل به کار گیری كنند اما قبلی از آغاز ورزش با تردمیل , مطلقا می بایست با پزشكشان درمورد حداكثر شدت دویدن و ضربان قلب مجاز مشاوره كنند . تردمیل چه بسا می تواند برای بازتوانی افرادی‌ كه در گیر سكته مغزی و در فیض ضعف عضله ها شده‌اند , ‌مورد به کار گیری قرار گیرد .

فواید استفاده از تردمیل

مزایا و معایب تردمیل هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

او‌لین عاملی كه مردمان تردمیل رابرای ورزش تعیین می‌كنند , راحتی است . تردمیل به شما اذن میدهد حتی‌در هوای برفی و بارانی , خیلی سرد یا این که خیلی گرم , ‌در زمانه گردباد و تاریكی , ‌بدوید . با تردمیل دیگر درترافیك سنگین وزن شهری وقت‌تان را چهت نیل به سالن ورزشی هدر نمی‌دهید .

می‌توانیددر هر هنگامی از روز , چه صبح‌زود و چه نیمه شب ورزش كنید . برهان دیگری كه به‌خصوص برای خانم‌ها اهمیت‌ دارااست , ‌ ایمنی است چون با حادثه ها غیرمترقبه بیرون از منزل , مواجه نمیشوند .

هنگامی‌كه روی تردمیل ورزش می‌كنید , میتوانید هم زمان تلویزیون تماشاكنید , تلفنی با دوستانتان سخن كنید و یا این که به موسیقی دلخواهتان گوش دهید .

برهان دیگری كه اشخاص تردمیل را ترجیح میدهند این است كه سوای آماده‌سازی مضاعف گذشته میتوانند در هر دوران از روز كه دوست داشتند با تردمیل پیاده‌روی كنند و یا این که بدوند . همینطور برای اشخاصی كه ترجیح میدهند در خلوت خانه‌شان و به‌دور از هیاهوی خارج ورزش كنند , تردمیل یك تعیین ایده‌آل است .

امروزه , ‌تردمیل‌های مدرن‌ , برنامه‌های پیاده‌روی و دویدن متنوعی را با به کار گیری از عوض کردن شیب‌ و عوض کردن سرعت دستگاه , تولید می‌كنند تا یك ورزش اثر گذار انجام داده باشید و به تناسب اندام برسید . تردمیل‌های امروزی , ‌با به کار گیری از كنترل ضربان قلب شما به‌صورت مداوم , به شما اذن میدهند تا ورزش خویش را به یك ورزش علمی وموثر تبدیل كنید . یك عملكرد ویژه این تردمیل‌ها این است كه با اعتنا به مقدار ضربان قلب شما سرعت خویش را كم‌وزیاد می‌كنند تا به سیستم قلب و عروق شما فشار متعددی واردنشود . همینطور برگه تردمیل از جنسی است كه برخلاف آسفالت و موزاییك از آسیب‌های وارده به پا پرهیز می‌كند .

یکی خطاها و خطرهایی که در کار با تردمیل موجود است , زخم عضله ها اندام تحتانی به خصوص در منطقه ران و پشت ران و ساق پاست . این زمینه هم بجهت کار کشیدن مضاعف از این تیم از عضله ها در هنگام کار با تردمیل است زیرا در هنگام کار با تردمیل , فاصله پیموده شده از حیث ظاهری پنهان میماند .

معایب استقاده از تردمیل

مزایا و معایب تردمیل

اعم از آسیب‌های ورزشی‌ای که در کار با تردمیل پیدایش مییابد , زخم زانو است . نقطه‌ای از تن که بیشترین توشه و وزن تن را تحمل میکند , زانوهاست و زمانی در مقطع روزگار طولانی , فشار مداومی به آن وارد شود یا این که در مقطع دوران ناچیز , فشار متعددی بر آن زور شود , در گیر تغییرات مشابه آرتروز میشود , یعنی غضروف آن ساییده میشود و درد و اشتباهات دامنه حرکتی مفصل بوجود میاید , یعنی زانو به رنج گشوده و بسته میشود .

یکی ایرادات و خطرهایی که در کار با تردمیل موجود است , زخم عضله ها اندام تحتانی به خصوص در منطقه ران و پشت ران و ساق پاست . این زمینه هم بجهت کار کشیدن مضاعف از این تیم از عضله ها در هنگام کار با تردمیل است زیرا در هنگام کار با تردمیل , فاصله پیموده شده از حیث ظاهری پنهان میماند ( هرچند به طور دیجیتالی اکران داده میشود ) , به همین منظور مقدار شدت ورزش و فاصله پیموده شده , کمتر از حد حقیقی و واقعی تقریب زده میشود . با شدت اکثر ورزش , شخص عمده در معرض زخم قرار میگیرد .

از خطرهای تردمیل میتوانیم به به کار گیری از اشکال شیب‌دار آن اشاره کنیم . اشخاصی که از اشکال شیب‌دار آن به طور نامناسبی به کار گیری میکنند , نیز به زخم مفاصلی زیرا زانو , مفصل لگن و مچ پا دامن می زنند و نیز به صورت ناخودآگاه شدت ورزش را بخش اعظم میکنند و خویش را در شکل وجود دست اندرکاران خطر بیماری‌های قلبی , در معرض ابتلا به این‌گونه بیماری‌ها قرار میدهند .

تردمیل

اشخاصی که به به کار گیری از تردمیل عادت ندارند و تازه کار و تازه‌کارند یا این که به علل مختلف , به اشکال سرگیجه و نداشتن تعادل دچارند , در هنگام کار با تردمیل , احتمالا از روی دستگاه سقوط نمایند و در گیر دلایل ثانویه شوند زیرا اشخاص میتوانند تعادل خویش را در هنگام پیاده‌روی نگهداری نمایند ولی نمی‌توانند روی تسمه تردمیل که دائم در هم اکنون جنبش است , به نگهداری تعادل خویش بپردازند و این زمینه خطر پیدایش زخم را ارتقا میدهد .

اشخاصی که با تردمیل کار میکنند , بجهت این که در فضای خارج از خانه و فضای آزاد نیستند , ناخودآگاه مراقب رطوبت و گرما و اندازه تعریق خویش نیستند و این زمینه احتمالا موجب پیدایش شوک گرمایی یا این که افت فشار خون شود و افتادن ناگهانی شخص روی دستگاه یا این که روی زمین موجب پیدایش زخم وی میشود . دمای اتاق نیز می بایست برای جنبش روی تردمیل مطلوب باشد زیرا در شرایطی که فضای اتاق از حیث مقدار اکسیژن بینوا باشد , شخص در گیر هجوم ها قلبی خواهد شد و در انتها خرقه شخص نیز می بایست خرقه قابل قبولی باشد زیرا در غیراین شکل تهویه پوستی صحیح انجام نمی‌گیرد .

کاربرد کورکورانه تردمیل خستگی منفی می آورد که یا این که به دلزدگی و ترک تردمیل ختم میشود ( که اتفاقا این اشباع شدن زودهنگام , زمینه شایعی است ) یا این که به یک صدمه بدنی به‌خصوص در کمر و پاها . اگرجابه‌جایی گام روی تردمیل با جنبش تسمه آن ناهماهنگ باشد در زانوی شخص شوک تولید میشود .

ضمنا , زمانی که شیب یا این که سرعت تردمیل مطلوب نباشد , احتمالا با فشار بر دستگاه قلبی عروقی , موجب پیدایش دلایل قلبی نظیر نقص‌ خونرسانی به قلب و چه بسا سکته قلبی شود که‌این دلایل , اندک مشاهده نمیشود . همینطور سرعت مضاعف نامطلوب با موقعیت آمادگی جسمانی شخص کاربر , موجب زمین تناول کردن و یا این که بدتر شدن موقعیت بیماری قلبی وی میشود . تعمیر کولر آبی مشهد

می‌توانیددر هر هنگامی از روز , چه صبح‌زود و چه نیمه شب ورزش كنید . برهان دیگری كه به‌خصوص برای خانم‌ها اهمیت‌ دارااست , ‌ ایمنی است چون با حادثه ها غیرمترقبه بیرون از منزل , مواجه نمیشوند .

نقص‌ دستگیره‌ها

یکی‌از

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *