روش های تشخیص پارگی لوله و محل پارگی با دستگاه و انواع لوله های به کار رفته

با این دستگاه ها تشخیص پارگی لوله مضاعف دقیق انجام می شود و درصدخطا دوچندان پایین است و جای نگرانی برای شما مشتری گرامی باقی نخواهد ماند . چراکه این دستگاه میتواند عمق و میزان پارگی را هم مشخص و معلوم نماید . خدمات فلاش تانک آزادگان کرج

روش تشخیص پارگی لوله بادستگاه

به‌این صورت است که‌این دستگاه ها با اخذ امواج صوتی که از خروج آب از لوله ساخت می شود جای ظریف نشت و پارگی لوله را پیدا کرده و کار برای متخصصان راحت تر می شود .

به صورت کلی تشخیص پارگی لوله بادستگاه دوچندان آسانتر از روشهای معمول است ولی بخش اعظمی از شرکتها بدلیل بها بالای این دستگاه ها از تهیه و تنظیم آن جلوگیری می نمایند و با امتحان و اشتباه خسارات اکثری را برای مشتری رقم می زنند .

تشخیص پارگی لوله بادستگاه ماهر

تشخیص پارگی لوله بادستگاه یک کدام از سرویس ها شرکت ها تخلیه چاه است که‌این روز ها فراوان ترویج پیدا کرده و برهان آن این است که در پیشین با کارایی و اشتباه محل پارگی لوله کشف می‌شد و خسارات متعددی به توشه می آمد که قابل تحمل کمبود .

ولی امروزه با دستگاه های مجهز به دوربین و سنسورهای فوق مهم به‌سرعت محل ظریف نشت مشخص و معلوم و مبادرت به رفع آن میکنند .

تشخیص پارگی لوله را چه‌گونه انجام دهیم؟

پارگی لوله در بیشتر ساختمان ها امری ارگانیک است که برای تشخیص پارگی لوله می بایست از مرکز ها و شرکتهایی که‌این سرویس ها را انجام می دهند درخواست سرویس رسانی نمائید برای انجام این کار از دستگاهی به کارگیری می نمایند و مکان پارگی را شناسایی می نمایند . این دستگاه به صورتهای مختلفی مو جود است . البته صرفا جور صوتی این دستگاه در کشور‌ایران موجود هست . لوله بازکن مرکز تهران

هنگامی لوله ای از ساختمان ترکیده می شود شناسایی مکان ظریف پارگی به وسیله بشر قابلیت و امکان پذیر نیست و نمی تواند عالی تشخیص دهد صدای چکه آب دقیقاً در کدام نصیب است اما این دستگاه , امواج آب را تشخیص می‌دهد .

پایه کار این دستگاه با امواج است که گیرنده و فرستنده امواج دارااست گیرنده و فرستنده آن , داخل محیط قرار دارا‌هستند که به صورت کپسول است برای تشخیص مکان پارگی می بایست این کپسول را روی دیوار یا این که مکان هایی که احتمال پارگی می باشد تکان دهید این دستگاه فرستنده امواج خویش را به طرف مکان متبوع می فرستد و بعد امواجی را با گیرنده اخذ می نماید .
با پیشرفتی که تکنولوژی داشته به راحتی می توان با این دستگاه مکان پارگی را پیدا کرد که در صورتی این دستگاه وجود نداشته باشد بایستی ساختمان را تخریب نمود تا مکان پارگی پیدا شود البته با وجود این دستگاه نیازی نیست بیشتر جاهای ساختمان برای جستن مکان پارگی لوله تخریب شود .

ولی هر کسی نمی تواند با این دستگاه کار نماید بلکه نیاز به مهارت و ماهر است که اشخاص با سابقه در شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه می‌توانند با این دستگاه کار نمایند و کار با این دستگاه و تشخیص پارگی از سرویس ها این شرکتها به حساب آورده می شود . این دستگاه کار لوله بازکن ها را راحت کرده و به آسانی می توان محل نشت را تشخیص اعطا کرد .

پارگی لوله تا چه عمقی با این دستگاه قابل تشخیص است ؟

این دستگاه تا عمق ۴۰ سانتیمتر میتواند پارگی را شناسایی نماید و بیشتر از این را پیدا نمی‌کند براین اساس برای لوله های ساختمانی به کار گیری می شود و جهت پارگی لوله های صنعتی نمی‌توان از این دستگاه به کارگیری کرد .

این دستگاه تا چه میزان در تشخیص پارگی دقت دارد ؟

این دستگاه کوچکترین نشتی را نیز پیدا می نماید و توجه کمتر از ۱۰ سانتی متر محل پارگی را پیدا می نماید به این ترتیب بهتر است ابتدا با این دستگاه محل پارگی را پیدا کرد و بعد از آن مبادرت به تخریب نمود .

پس از این‌که محل پارگی لوله آب بوسیله دستگاه پیدا شد می بایست چه اقدامی انجام اعطا کرد ؟
زمانی شاهد نم و رطوبتی در ساختمان میشوید و تشخیص می دهید پارگی لوله سبب ساز این رطوبت شده مکان متبوع را تخریب می‌کنید و بخشی از لوله را بایستی بده بستان میکنید یا این که کل لوله کشی ساختمان بایستی ردوبدل شود بعداز انجام این سطح محلی را که تخریب کردید را بایستی مرمت فرمائید که احتمالا نیاز به کاشی کاری , موزاییک کاری دوباره یا این که گچکاری و … داشته باشد .

لوله بازکنی مولوی جنوب شبانه روزی

برای تشخیص پارگی با دستگاه مورد نظر چقدر بایستی هزینه کرد ؟

بها و هزینه تشخیص پارگی با دستگاه در سال ۹۵ , ۵۰ هزار تومان بود با یه خرده تأمل در می‌یابید که هزینه تشخیص با دستگاه خیلی تحت خیس از زمانی است که بخواهید جاهای بیشتری از ساختمان را تخریب فرمایید .

تشخیص پارگی لوله را چه طور انجام دهیم؟

گه گاه قابلیت و امکان داراست لوله نشتی نداده باشد و برخی اتصالات مشکل داشته باشد که با این دستگاه معین می شود که پارگی ساخت نشده براین اساس تخریبی انجام نمی دهید و مخارج سنگین وزن نخواهید داشت .

چه میزان هزینه برای یافت کردن پارگی لوله و ردوبدل لوله ها بایستی پرداخت شود ؟

میزان هزینه بستگی به مدل لوله کشی و لوله هایی که بایستی بده بستان شوند داراست . متخصص ذی‌ربط پس از کشف کردن محل پارگی هزینه را مشخص و معلوم می نماید و پس از این‌که مبلغ مورد رضایت مالک ساختمان بود متخصص شروع به تخریب و تعویض لوله ها می‌نماید .

میزان ارزش تجدید بنا مکان تخریب شده بستگی به عواملی دارد که شاید مالک ساختمان این کار را به اشخاص همین کمپانی لوله بازکنی واگذار کند و یا این که شاید آن را به شخص دیگری بسپارد .

یک نوع از لوله های به کار رفته در ساختمان

لوله پلیکا :

لوله های پلیکا در‌صورتی‌که از جنس مرغوبی نباشند پس از مدتی نشتی میدهند و شکسته میشوند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *